HootSuite App: Viadeo
Welcome to the Feedback Channel for the Viadeo app. We love hearing your feedback – submit your general feedback about the Viadeo app and how it can be improved here.
For any questions or support requests, please refer to our Help Desk: http://help.hootsuite.com
-
Embed viadeo at the same level as other social networks, etc ...
Embed viadeo the same level as facebook, twitter, linkedin, etc ...
For update the status at the same time as twitter and other social networks.19 votes -
allow posting to viadeo groups
Viadeo has recently been (partially) integrated to HootSuite. But I mainly use Viadeo Groups in order to send targeted information to the right people. Allowing to follow and post into groups the account is linked to would be a strong improvement in Viadeo implementation
16 votes -
Nouvelle app VIADEO
Bonjour,
Lorsque l'on ajoute plusieurs colonnes avec des comptes VIADEO différents, le titre de ces colonnes ne reprend pas l'intitulé du compte, ce qui serait quand même beaucoup plus pratique ! Sur les timelines Twitter, on voit bien le nom du compte en haut de la colonne donc cela doit être faisable pour Viadeo. J'ai actuellement 7 comptes à gérer et 7 colonnes anonymes...
Sinon, n'y a-t-il pas moyen de retrouver les demandes de contact ou les messages en provenance des membres de son VIADEO et de les visualiser dans une colonne ? Mon but, en tant que community manager,…
6 votes -
Hi, is it possible to add viadeo profile thanks by advance
Hi, is it possible to add viadeo profile thanks by advance
4 votes -
4 votes
-
Allow Viadeocompany account such as linkedIncompany account
Would it be possible to have access to a viadeo company account and post new status with the company name and not our personnal account (even if this personnal account is an administrator for the company account) ?
3 votes -
1 vote
-
connexion avec 2 comptes viadeo
Je me suis connectée avec le mauvais compte viadeo, et je ne vois pas comment ou changer les infos de connexion.
Sinon est-il possible de se connecter avec 2 comptes viadeo différents ?1 vote -
Les Groupes
Il serait intéressant d'avoir les groupes dans hootsuite et aussi dans la version mobile. C'est là que se font les interactions sociales !
1 vote
- Don't see your idea?